Zapytanie ofertowe - Posiłki dla osób dorosłych (ZP.261.5.2025)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prabutach, 82-550 PRABUTY, ul. Łąkowa 24 zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł netto pod nazwą:
„Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób dorosłych będących klientami Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach zamieszkującymi na terenie Miasta
i Gminy Prabuty”
-
Zamawiający:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prabutach
ul. Łąkowa 24, 85-550 PRABUTY
tel. 55 261 71 14, e-mail. sekretariat@mgops.prabuty.pl
-
Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o wartości poniżej kwoty 130 000 zł, stosownie do art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), prowadzone w oparciu o § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prabutach na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł.
-
Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków dla około 25 osób dorosłych, klientów Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach w okresie od 1 sierpnia do 31 grudnia 2025 r. – catering.
-
Liczba posiłków jest wartością szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych posiłkiem. Przewidywana liczba dni w których będzie realizowane zamówienie: 104.Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty za faktycznie dostarczone posiłki.
-
Dostawa posiłków odbywać się będzie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach pomiędzy 12:00 a 13:00 każdego dnia.
-
Posiłki powinny być dostarczone w opakowaniach jednorazowych, termoizolacyjnych (1 porcja – 1 opakowanie) do Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach zgodnie z wykazem otrzymanym od pracownika zajmującego się programem „Posiłek w szkole i w domu”.
-
Poprzez gorący posiłek Zamawiający rozumie dwudaniowy obiad.
-
Dwudaniowyobiad powinien zawierać: zupa 300 ml; drugie danie: porcję mięsa, np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony, rolada, pieczeń itp., ryby – gramatura (po przygotowaniu) dania min. 150 g.- z dodatkami: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, kluski, itp. – gramatura dania min. 200 g. oraz surówką, gotowanymi warzywami 150 g.
-
Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzalne w ciągu 2 tygodni, wartość kaloryczna i odżywcza powinna spełniać wymogi dla osób dorosłych. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych spełniających normy jakości produktów spożywczych spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadać aktualne terminy ważności.
-
Przygotowanie posiłków winno być wykonywane przez kadrę posiadającą wymagane uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie spełniające wymogi Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
-
Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, bazą lokalową przystosowaną do sporządzenia posiłków do żywienia zbiorowego (decyzja o zatwierdzeniu zakładu, zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej) odpowiednim potencjałem transportowym – samochód przystosowany do transportu posiłków dla żywienia zbiorowego (decyzja o zatwierdzeniu środka transportu w zakresie wprowadzenia do obrotu żywności), zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
-
Opakowania muszą posiadać atest PZH.
-
Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciami pokarmowymi.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie usługi, m. in. przygotowania transportu i dostarczenia posiłków zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi.
-
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdego piątku poprzedzającego rozpoczynający się tydzień przygotowany jadłospis z gramaturą dań na następny tydzień i podaniem alergenów.
-
Płatność wynikająca z realizacji przedmiotu zamówienia następować będzie raz w miesiącu po przedstawieniu wystawionych końcem każdego miesiąca przez Wykonawcę faktur VAT i wykazu zawierającego wskazanie ilości faktycznie wydatkowanych posiłków, potwierdzonego przez pracownika zajmującego się programem „Posiłek w szkole i w domu”. Faktury powinny zostać wystawione najpóźniej do 10-go dnia następnego miesiąca, natomiast w miesiącu grudniu faktury powinny zostać wystawione najpóźniej do 23 grudnia 2025r.
-
Wynagrodzenie za poprawnie wykonaną usługę, o którym mowa w pkt. 15 płatne będzie w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy na podany rachunek przez Wykonawcę.
-
Wykonawca określi cenę jednego dwudaniowego posiłku wraz z dostawą do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach, zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
-
Wartość zamówienia będzie równa sumie ceny za jeden posiłek wraz z dowozem.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczanych posiłków, ich jakości oraz gramatury.
-
Wymagania wobec wykonawcy:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-
posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,
-
pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia.
-
Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunki – oświadczenie zawarte jest na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
-
Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca zobowiązany jest podać na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do Zapytania, cenę jednostkową brutto za posiłek (dwudaniowy obiad), tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.
-
Kryteria oceny oferty
-
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert: CENA jednostkowa brutto – 100 %.
-
Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres 30 dni liczonych wraz z upływem terminu składania ofert.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, z zastrzeżeniem dokonywania poprawek, w zakresie:
-
oczywiste omyłki pisarskie,
-
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
-
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prabutach, ul. Łąkowa 24, 82-550 Prabuty, do dnia 25 lipca 2025r. do godziny 15.00(decyduje data wpływu do Ośrodka).
-
Ofertę można składać: drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mgops.prabuty.pl, adres do E-doręczeń: AE:PL-14570-56789-USGIH-28 (skan z podpisem) na Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
-
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
-
Postanowienia końcowe:
Osobą do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest: Pani Ewa Tatara - Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach, ul. Łąkowa 24, 82-550 Prabuty, tel. 55 261 71 19.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
Ewa Tatara
Załączniki
- Zapytanie ofertowe- posiłki Dorośli 2025 (18.86 KB)
- Formularz ofertowy posiłki dorosli 2025 (25.15 KB)
Rozwiń Metryka
| Podmiot udostępniający informację: | MGOPS Prabuty |
|---|---|
| Data utworzenia: | 2025-07-10 |
| Data publikacji: | 2025-07-10 |
| Osoba sporządzająca dokument: | Daniel Szczepański |
| Osoba wprowadzająca dokument: | Daniel Szczepański |
| Liczba odwiedzin: | 270 |











